BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lørdag den 9. juli 2011

sommer jubiii. summer jubii

jeg har glædet mig, så meget til sommerferie i lang tid.Jeg havde forventede solskin, shorts, og bikini. Bare være nede på søen og bade. men det her sommer ser ikke ud til at det bliver, som jeg vil havde det. For siden jeg har fået sommerferie har det regnet og himlen er skygget. men får ikke rigtigt humør til at går udenfor mega træls!!!!.håber snart det bliver bedre.
'
<3ps imorgen kommer der dagens outfit


I have look so much forward for summer vacation in a long time.I had expected sunshine, shorts and bikinis. Just be down at the lake and swim. but this summer does not seem to make it as I would had it. Because since I have summer vacation it has rained and the sky is obscured.that`s why i havn`t  really got the mood to go outside !!!!.hoping it gets better.


<3PS tomorrow comes today's outfit

  skulle havde været sådan        ikke sådan her.!                                 
 It should have been like this       not like this !

0 kommentarer:

ultimate web translator with flags